FAQ

Masz pytanie?
Poznaj odpowiedź!

Poniżej przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami. Może wśród nich znajdziesz swoje?

Jak wygląda proces rekrutacyjny?

To Ty decydujesz!

  • Skontaktuj się z nami i powiedz jakiej pracy szukasz.
  • W kolejnym kroku określimy Twój poziom znajomości języka oraz zadamy kilka pytań, by móc lepiej Cię poznać.
  • Przedstawiamy Ci ofertę indywidualnie dopasowaną do Ciebie.
  • Umowę zaakceptujesz bez wychodzenia z domu! Masz do niej stały dostęp w Portalu Pracownika.
  • Po akceptacji Twojej kandydatury przez rodzinę organizujemy Ci transport. Pakuj się! Jedziesz z Proseca!

Co mam zrobić, aby otrzymać ofertę pracy?

Możesz zgłosić się do nas na kilka sposobów:

  • Zadzwoń do nas do biura pod numer +48 735 973 570 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.
  • Zamów rozmowę na naszej stronie klikając w zieloną słuchawkę po prawej stronie lub porozmawiaj z konsultantem na żywo.
  • Wypełnij formularz zgłoszeniowy na naszej stronie głównej lub w zakładce „Kontakt”.
  • Napisz do nas na Facebooku lub poprzez Whatsappa.
  • Przyjdź do nas do biura we Wrocławiu! Zapraszamy!

Co to jest Portal Pracownika?

To strona, gdzie masz stały dostęp do swoich dokumentów. Zapomnij o stercie papierów do podpisania. Na Portalu Pracownika wszystko zaakceptujesz przez Internet.

Jak szybko mogę wyjechać?

Wszystko zależy od Ciebie! Wszystkie formalności możemy załatwić już w kilka godzin!

Czy współpraca z nami jest legalna?

Oczywiście! Jesteśmy firmą która oferuje legalne zatrudnienie dla Opiekunek i Opiekunów. Świadczy o tym dokument A1, potwierdzony przez ZUS.

Czy muszę znać język niemiecki?

Każde nasze zlecenie wymaga minimum podstawowego poziomu języka. Nasi rekruterzy po krótkiej rozmowie po niemiecku dopasują zlecenie do Twoich umiejętności.

Nie znasz języka? Nic straconego! Oferujemy kursy języka niemieckiego, lekcje językowe zamieszczone na stronie www.proseca.pl oraz przydatne dialogi i słówka, które znajdziesz na naszej grupie na Facebooku. Zachęcamy do dołączenia: Niemiecki z Proseca – grupa dla Opiekunek.

Czy doświadczenie w opiece jest wymagane?

Doświadczenie w opiece jest wymagane. Opiekowałaś się mamą? Opiekowałeś się dziadkiem? To również wliczamy do Twojego doświadczenia w opiece. Pamiętaj, że w naszej firmie oferujemy kursy i warsztaty doszkalające naszych Opiekunów i Opiekunki.

Jak wysokie jest wynagrodzenie?

Kwota uzależniona jest od paru czynników: stopnia trudności zlecenia, poziomu znajomości języka niemieckiego i doświadczenia w opiece. Oprócz podstawowego wynagrodzenia czekają na Ciebie premie sezonowe!

Czy otrzymam wynagrodzenie w euro?

Wynagrodzenie wypłacamy w euro lub w złotówkach, według Twoich preferencji. Pamiętaj, jeśli chcesz wypłatę w EURO musisz mieć konto walutowe!

Na jak długo mogę wyjechać?

Wyjazdy trwają średnio od 6 do 12 tygodni. Interesuje Cię inna długość wyjazdu? Daj nam znać! Oferujemy również krótsze wyjazdy.

Kto organizuje podróż?

Organizujemy całą podróż za Ciebie!

Czy mogę jechać na zlecenie autem?

Oczywiście, tylko jedź ostrożnie!

Czy otrzymam zwrot kosztów podróży?

Jeżeli zdecydujesz się na podróż we własnym zakresie zwracamy koszty podróży.

Czy na miejscu pracy mam zapewnione wyżywienie i zakwaterowanie?

W ramach zamieszkania z Podopiecznymi, zapewnione jest zakwaterowanie oraz wyżywienie.

Czy podczas trwania zlecenia otrzymuję opiekę koordynatora?

Oczywiście! Podczas trwania zlecenia jesteś pod stałą opieką koordynatora, który w razie potrzeby chętnie służy pomocą. Dla naszych Opiekunek i Opiekunów dostępny jest również numer alarmowy, pod który można dzwonić w nagłych wypadkach poza godzinami pracy biura.

Co warto ze sobą zabrać?

Dokument tożsamości, numer naszej polisy ubezpieczeniowej oraz adres i numer telefonu Podopiecznego lub osoby kontaktowej. Warto zapisać również nasz numer alarmowy. Na zleceniu przydadzą się także wygodne ubrania. Nie zapomnij o uśmiechu!

Czy podczas pracy w Niemczech jestem ubezpieczony/a?

Tak, zapewniamy kartę EKUZ, dzięki której jesteś ubezpieczony na terenie całej Unii Europejskiej. Oprócz tego oferujemy dodatkowe, prywatne ubezpieczenie. Bezpieczeństwo naszych pracowników jest dla nas priorytetem!

Czy w nagłych wypadkach będzie dla mnie dostępny numer alarmowy?

Oczywiście, numer alarmowy dostępny jest 24h na dobę, również w dni wolne i święta.

W jakich regionach mogę pracować?

Oferujemy pracę na terenie całych Niemiec. Jeżeli zależy Ci na konkretnym rejonie to koniecznie poinformuj nas o tym w trakcie rozmowy rekrutacyjnej.

Czy muszę posiadać prawo jazdy?

Niektóre zlecenia wymagają aktywnego prawa jazdy, ale nie jest to warunek konieczny, aby pracować jako Opiekunka seniora z Proseca!

Co będzie należało do moich obowiązków?

Do zadań Opiekuna/Opiekunki należy wspieranie Podopiecznych w codziennych czynnościach, dbanie o gospodarstwo domowe i zapewnienie im bezpieczeństwa.
Wszelkie dodatkowe czynności omawiamy podczas przedstawiania Ci zlecenia.

Czy mężczyźni mogą również pracować jako Opiekunowie?

Oczywiście! Posiadamy zlecenia zarówno dla Pań i Panów.

Czy mogę wyjechać na zlecenie ze swoim pupilem?

Tak! W Proseca są dostępne zlecenia, na które możesz wyjechać ze swoim czworonożnym przyjacielem. Zgłoś chęć wyjazdu z pupilem w trakcie rozmowy rekrutacyjnej, a nasz konsultant znajdzie ofertę specjalnie dla Ciebie!

Czy są dostępne zlecenia dla par?

Zleceń dla par jest niewiele, ale w Proseca nie ma rzeczy niemożliwych. Jeśli chcesz wyjechać z koleżanką lub partnerem to znajdziemy zlecenia w bliskim sąsiedztwie, np. w tej samej miejscowości. Razem raźniej!

Czy agencja oferuje premie?

Tak! Oferujemy stałą premię za polecenie pracownika 600 zł. W ciągu roku organizujemy również atrakcyjne dodatki dla naszych Opiekunek i Opiekunów! Chcesz poznać więcej szczegółów? Zadzwoń do nas, chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

Gdzie mogę znaleźć ogłoszenia dostępnych zleceń?

Ogłoszenia możesz znaleźć w kilku miejscach:

– na naszej stronie głównej,

– na naszym profilu Proseca na Facebooku,

– kontaktując się telefonicznie z rekruterem pod numerem telefonu +48 735 973 570 lub +48 668 886 023.

Czy agencja organizuje szkolenia i kursy opiekuńcze?

Oczywiście! Regularnie organizujemy warsztaty, spotkania i kursy doszkalające Opiekunów i Opiekunki. Bieżące informacje o zbliżających się wydarzeniach są dostępne na naszej stronie internetowej oraz na naszym Facebooku.

Nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami!